23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Den gamle væver ryster støvet af dugen

Da Peter Hulweg Christiansen trådte til som direktør for George Jensen Damask i 2002, stod han over for en udfordring, da han skulle finde en måde, hvorpå han kunne føre virksomheden videre og samtidig respektere virksomhedens gamle traditioner.

Han forklarer, at virksomheden har ændret sit designudtryk for at gøre det mere attraktivt for unge. Det skriver Jyllands-Posten.

Dermed har man sagt farvel til den ældre generation, som førhen var virksomhedens målgruppe. Direktøren har også store ambitioner med Georg Jensen Damask, og han fortæller, at han med tiden vil gøre virksomheden til en verdensomspændende virksomhed.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.109|instance-web04